Go down
Christopher Varcer
Christopher Varcer
Pseudonim : Reptile
Wiek postaci : 26
Zawód : Żaden legalny.
Moc : Gadzie Atrybuty
Rejestracja : 14/09/2022
Punkty : 0
Liczba postów : 3

Informator
Grupa krwi:
Procent mocy:
Christopher Varcer K3GW5YW0/0Christopher Varcer UdWvTHi  (0/0)

Christopher Varcer Empty Christopher Varcer

Pon Wrz 19, 2022 7:06 pm

Christopher Varcer
Reptile [26 lat]


Choroby i alergie:

Brak

Obrażenia:
Na prawym łuku brwiowym występuje niewielka blizna nabyta jeszcze w czasach wczesnej młodości.

Frakcja i pozycja: / Zawód:

Rebellion, Dobroczyńca. Handlarz ludźmi i bronią.

Rodzina:

-

Opis mocy i poziom mocy: / Dodatkowe umiejętności:

Gadzie Atrybuty [84%] Ciało mężczyzny posiada cechy upodobniające go do gadów. Na skórze mutanta widoczne są pręgi, ślepia mają pionowe źrenice oraz złote tęczówki, a zęby przypominają kły. Mutant ma często widoczny długi ogon pokryty zielonymi łuskami, który może posłużyć mu zarówno jako broń, jak i dodatkowa kończyna zdolna obejmować różne przedmioty. Pod wpływem mutacji organizm prawie całkowicie zahamował proces wydzielania potu, przez co jaszczur jest trudniejszy do wytropienia, lecz wszystko kosztem szybszego przemęczania się w czasie wysiłku fizycznego i konieczności chłodzenia ciała alternatywnymi sposobami, takimi jak dyszenie czy polewanie się wodą. Musi stale pilnować, by temperatura ciała nie była za wysoka, ale również i nie za niska, ponieważ wtedy staje się ospały i niezdolny do prawidłowego analizowania sytuacji. Przegrzanie z kolei może doprowadzić do poważnego uszkodzenia narządów wewnętrznych. Zmysł wzroku oraz słuchu ulega polepszeniu, ale pogarsza się za to węch oraz zmysł smaku i jest on gorszy niż u przeciętnego człowieka. Naturalnie wyostrzone zmysły potrafią zadziałać na jego niekorzyść i przykładowo rozbłysk światła ze zwykłego aparatu potrafi go zdezorientować, a nawet oślepić. Pod wpływem silnego stresu, gen X sprawia, że paznokcie mutanta są zastępowane przez pazury, a całe dłonie pokrywają ciemnozielone, wytrzymałe łuski. Od łokci do nadgarstków pojawiają się podskórne, unerwione kolce, zdolne w każdej chwili wyprostować się i posłużyć za niebezpieczną broń tnącą, lecz najsilniejszym narzędziem jaszczura stają się szczęki, u których kły wydłużają się, formując na twarzy nienaturalnie szeroki "uśmiech". Ich nacisk jest na tyle silny, że desperackie próby oswobodzenia się mogą doprowadzić nawet do utraty ręki i w miarę możliwości należy ich unikać.

Dodatkowe umiejętności:
» Ma niesamowitą zdolność skradania się niczym prawdziwy drapieżnik, przez co wielu ludzi prawie zeszło na zawał, gdy pojawił się znikąd za ich plecami.
» Nie posiada konkretnej techniki walki. Nie odbył w tym zakresie żadnego szkolenia, jednak dzięki temu nie trzyma się utartych schematów i trudniej jest przewidzieć jego następny ruch.
» Ogon umożliwia mu utrzymywanie równowagi na większych wysokościach. Może nim również uderzać oraz chwytać/obejmować niewielkie przedmioty.

Mocne i słabe strony:

Zalety
+ Lojalny
+
Dane ogólne
» Nawet dobrze radzi sobie z pracą zespołową, jednak nie nadaje się na funkcję lidera.
» Instynktowne zachowania potrafią zadziałać na jego korzyść i uchronić siebie bądź innych przed niebezpieczeństwem, jednak w ekstremalnych warunkach jego zwierzęca natura staje się zupełnie nieprzewidywalna.
» Trudno jest go uwieść i nawet najatrakcyjniejsza kobieta potrafi być przez niego traktowana jak powietrze.
Wady
Do uzupełnienia

Przyjmowane leki:

Brak

Cele życiowe i marzenia:

Najskrytszym marzeniem mutanta jest być znowu człowiekiem, choć nie przyznaje się do tego, twierdząc, że już dawno zaakceptował swój wygląd.

Lęki:

Klaustrofobia - Dowiedział się o niej, kiedy zamieszkał w DOM'ie. Preferuje otwarte przestrzenie, ponieważ w ciasnych, zamkniętych pomieszczeniach, czuje się jak bezbronne zwierzę w klatce.
Duże psy - Kiedyś w Dzielnicy został poszczuty psami i od tamtej pory czuje przed nimi silny lęk.

Uwagi do MG:

Oto krótki opis tego, jak żywotność postaci jest zależna od temperatury otoczenia.
Niska temperatura otoczenia:
Żywotność 100% - Najlepsze warunki to temperatura utrzymująca się na poziomie od 24 do 34 °C. Doskonałe samopoczucie, wzorowa kondycja.
Żywotność 80% - Temperatura w okolicach 20 stopni nie wpływa fizycznie na zdrowie jaszczura. aczkolwiek czyni go nieco spokojniejszym.
Żywotność 60% - Pojawiają się pierwsze objawy takie jak zawroty głowy bądź niewyraźny obraz przed oczami. Postać ma problemy z koncentracją i sprawną oceną sytuacji.
Żywotność 40% - Postać ma objawy podobne do upojenia alkoholowego. Narastają problemy z utrzymaniem równowagi oraz właściwą oceną sytuacji. Jest jednak w stanie samodzielnie się poruszać.
Żywotność 30% - Mutant nie może stać o własnych siłach, jednak wciąż reaguje na zewnętrzne bodźce i można z nim rozmawiać.
Żywotność 20% - Temperatura 0. Stan hibernacji. Brak kontaktu.
Żywotność 0% - Temperatura poniżej zera. Śmierć z przemarznięcia.

Wysoka temperatura otoczenia. Postępujące objawy:
Temperatura powyżej 40 stopni sprawia, że mutant zaczyna dyszeć istnieje konieczność znalezienia chłodniejszego miejsca. W akcie desperacji może kłaść się na ziemi w celu ochłodzenia się. Jeśli nie ma takiej możliwości, długotrwałe przegrzanie organizmu skutkuje problemami układu oddechowego, a także objawami neurologicznymi. Występuje wypływ pienistej wydzieliny z jamy ustnej oraz duszenie się i brak kontroli nad własnym ciałem. Do objawów neurologicznych należy nienaturalne wyginanie całego ciała, drgawki. W skrajnym przypadku przegrzania występuje skurcz spastyczny całego ciała. To ostatni etap i w trakcie niego może nastąpić śmierć mutanta.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach