Go down
Eretria Larysa Ohmsford
Eretria Larysa Ohmsford
Pseudonim : Jane Marie; Autumn Seymour
Wiek postaci : 30
Zawód : DOGS - Oddział Taktyczny
Moc : Telepatia wizerunkowa
Rejestracja : 21/09/2022
Punkty : 0
Liczba postów : 1

Informator
Grupa krwi: A+
Procent mocy:
Eretria Larysa Ohmsford K3GW5YW88/100Eretria Larysa Ohmsford UdWvTHi  (88/100)
https://the-gifted-pbf.forumpl.net/t170-eretria-larysa-ohmsford

Eretria Larysa Ohmsford Empty Eretria Larysa Ohmsford

Czw Wrz 22, 2022 6:19 pm

Eretria Larysa Ohmsford

ZDJĘCIE POZIOME

Informacje

urodzona w Seattle 06.06.1989 roku, mieszka tam od zawsze, przynależy do DOGS, piastuje stanowisko członka oddziału Taktycznego, wizerunku użycza Jaimie Alexander

Historia

R - Rekruterem z DOGS
E - Eretria Larysa Ohmsford

O godzinie 8:00 w Biurze DOGS pojawiła się młoda kobieta, która była ubrana niestandardowo jak o rozmowę o pracę. Ponieważ miała na sobie koszulkę i bojówki. Jednak miała to gdzieś. Zapukała do drzwi 108..., a gdy usłyszała ,,Proszę". Weszła.
E: Dzień dobry. Nazywam się Eretria Larysa Ohmsford była umówiona.
R: Tak wiem, proszę usiąść. Ubiega się Pani, by dołączyć do naszych szeregów i w obronie ludzi walczyć z bioterroryzmami. Jakimi są mutanci?
E: Tak... Mutantów. Przepraszam bardzo. Nas należy powstrzymać. Jesteśmy niebezpieczni dla nas samych i naszego otoczenia.
R: Czy chce pani przez to powiedzieć, że jest Pani mutantem.
E: Owszem nie zamierzam ukrywać tego, bo moje zdolność mogą przyczynić się do zapobiegnięciu wielu nieszczęść.
R: Proszę powiedzieć coś więcej o nich i osobie... Może zacznijmy od początku.
E: Jak już na początku mówiłam nazywam się Eretria Larysa Ohmsford. Urodziłam się w Seattle i kiedy miałam pięć lat zostałam porwana... Wcześniej nazywam się Jane Marie.
R: To znaczy, że jest pani spokrewniona z wiceprezes GC Louannną Marie-Henning.
E: Tak... Jest to moja kuzynka. Nasi ojcowie to bracia, ale o wszystkim opowiem...
R: Proszę zatem mówić.
E: Eretria narodziła się, kiedy miałam pięć lat i trafiłam do rodziny. Wcześniej byłam opuszczonym budynku w jakieś piwnicy.... Przez kilka tygodni. Wtedy właśnie uaktywnił się mój gen X. Potrafiłam wnikać umysły ludzi, a gdy wyczytałam z nich coś ciekawego to pojawiło się na moim ciele w formie obrazy.
R: Co za obrazy?
E: Moja moc to telepatia potrafię wnikać umysł ludzi i wydobywać z nich informacje. Pojawia się one na moim ciele w formie tatuaży, które się zmieniają.... Czasem pokazuje się formie zagadki, a innym razem dosłownie.
Jak już mówiłam właśnie wtedy narodziła się Eretria, a z czasem i Larysa Ohrmsford. Mężczyzna, który mnie porwał i sprzedał mnie wraz z jeszcze jednego chłopaka pewnej rodzinie. Kobieta nie mogła mieć dzieci... A zawsze chciała mieć dwójkę w tym samym wieku. Więc sobie ich kupiła. Była zafascynowana moim tatuażami, że zaczęła je badać... Aż pojawiły się pierwsze przesłanki o mutantach.
R: Zatem jaki pani się dowiedziała, że jest Pani Jane Marie?
E: To proste... Dowiedziałam się, kiedy zaczęłam sobie przypominać inny dom, rodziców i życie. Widziałam siebie jako dziecko... Zapytałam rodzicielki kim są moi prawdziwi rodzice. Nie wiedziała, a wiedziałam, że mówiła prawdę. Czułam, że muszę się dowiedzieć kim właściwie jestem... Zaczęłam drążyć. Pamiętałam te piwnice, moje pierwsze odkrycie w sobie mocy oraz jak mężczyzna wprowadza mnie z domu.
R: Rozumiem. Czy spotkała się Pani ze swoją rodziną? Czy liczy na jakąś pomoc ze strony kuzynki?
E: Nie nigdy nie spotkałam się twarzą w twarz. Jednak śledziłam ich los oraz też nie liczę na pomoc. Chce zawdzięczać wszystkiemu wyłącznie sobie, a nie przez wpływa rodzinę.
R: Czemu pani chce pracować dla DOGS? Które ściga mutantów.... Zna Pani naszą politykę?
E: Znam i się z nią zgadzam. Moja moc nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna jak niektórych mutantów. Dlatego też uważam, że powinniśmy być pod ciągłą kontrolą. Blokować swoje zdolność, a już zwłaszcza u dzieciach.
R: Nie boi się pani, że zamiast dołączyć do Oddziału stanie się pani obiektem badawczym?
E: Wcale, a wcale. Gdybym się obawiała nie przyszła tutaj. Poza tym chętnie wspomogę naukę... A proszę mi wybaczyć bardziej się przydam wam jako mutantka pracująca z własnej woli oraz nie mam nic przeciwko badaniom. Jeśli to ma przyczynić się do naszego sukcesu.
R: Rozumiem. Czy zgodziła się pani wziąć udział w kilku badaniom by potwierdzić słowa?
E: Nawet tej chwili
R: W takim razie zapraszam.
Mężczyzna zaprowadził kobietę do część laboratoryjnej. Gdzie przeprowadzono szereg badań. Zeskanowano wszystkie je tatuaże, jakie miała na sobie... A wśród nich był ten jeden zagadkowy. Czemu? Bo jeszcze nie odkryj, co dokładnie on znaczył.
Dlatego zadzwonili tego jeszcze samego dnia... Potwierdzili również, że rzeczywiście była Jane Marie. Jednak nie poinformowali o tym Louanne, bo cóż woleli to zatrzymać dla siebie. Taka informacja może im się kiedyś przydać, bo czyż nie kuzynka pani prezes GC.
E: Tak więc znalazłam się w DOGS, gdzie już pracuje kilka lat... Między czasie miałam misje. Miałam wrażenie, że ta misja była swojego rodzaju testem, czy się nadaję, czy jestem godna, by należeć do ich grona agentów. Misja polegała nad tym, że miałam działać pod przykryciem w Bractwie w New York. Gdzie działam jako dziewczyna nie jakiego Christiana Spivey. Pech chciał za zaszłam z nim ciążę i by moja przykrywka nie wyszła na jaw musiałam grać dalej te szopkę i urodzić BACHORA. Na szczęście nie trwało to długo, bo zdobyłam dość informacji by rozbić Bractwo w NY oraz pozbyć się Christiana i bękarta ze swojego życia. Po tym wszystkim wróciłam do swojej pracy DOGS i nasi przełożeni zadbali o to by Christian nie poznał prawdy. Nie wiem czemu.... Ja miałam to gdzieś. Mogli mu nawet powiedzieć, że to ja wystawiłam jego rodzinę. A co mi tam... Był mutantem i miał niebezpieczną moc należało go zlikwidować albo zapanować nad nim. Innej możliwość nie było. Nie długo po tym moja kochana kuzynka została wiceprezesem DOGS. Więc mogłam trochę się do niej zbliżyć, poznać... Nie wiem, czy odkryła prawdę, czy też nie....

Charakter

CECHY POZYTYWNE
śmiałość, pomysłowość, żywiołowość, żarliwość, rozmach, ogromna witalność, inteligencja, bystrość, roztropność, dzielność, energia, spontaniczność; czujny, dociekliwy i wszechstronny umysł; intuicyjność, przenikliwość; natura poszukująca, potrzebuje żyć intensywnie i swobodnie

CECHY NEGATYWNE
niecierpliwość, impulsywność, agresywność przyciągająca problemy, nerwowość, niepokój, napięcie, porywczość, nierozważność, brak refleksji i przenikliwości; zachowanie gwałtowne, lekkomyślne i nieprzemyślane; tchórzostwo, wstydliwość; brak spokoju i ustatkowania  

Opis Mocy

Telepatia


Telepatia to nic innego jak możliwość komunikowania się pomiędzy ludźmi bez użycia żadnych ludzkich zmysłów. W skrócie jest to umiejętność czytania myśli innych ludzi oraz rozmawiania z nimi poprzez wysyłanie im swoich myśli, oraz odbieranie odpowiedzi na nie, a także przeglądanie umysłu człowieka.

Poziom 1 - od 0 do 25%
-czytanie w myślach - jest w stanie dowiedzieć się, co inny człowiek myśli w danym momencie, nie zagłębiając się w sposób jego myślenia, jego przeszłość i głębiej zakorzenione poglądy. Wszelkie zdobyte w ten sposób informacje pojawiają się na skórze formie zagadki lub dosłownie (PS. Zależne od gracza z którego czyta)
- wysyłanie krótkich myśli innej osobie za pomocą telepatii - jest ryzyko wysłania myśli nie tej osobie, której chciało się ją wysłać;
Objawy: lekkie zawroty głowy, rozkojarzenie oraz lekkie mdłości.
Mocy można używać przez 2 posty, jednakże postać musi po tym odpocząć przez 5 postów. Maksymalnie na jednej osobie....

Poziom 2 - od 26 do 60%
- czytanie w myślach- jest w stanie dowiedzieć się wiele nie tylko o tym, co inna osoba myśli w tej chwili, ale także o tym, jakie są jej poglądy. Telepata jest w stanie także dowiedzieć się wielu informacji o przeszłości danej osoby, jej przekonaniach, może poznać też jej personalia, adres zamieszkania czy numer telefonu oczywiście pod warunkiem, że druga osoba myśli o tym w danej chwili. Wszelkie zdobyte w ten sposób informacje pojawiają się na skórze formie zagadki lub dosłownie (PS. Zależne od gracza z którego czyta)
- możliwość rozmowy telepatycznej z inną osobą - pomyłka, taka jak na 1 poziomie już praktycznie nie występuje. Uwaga, rozmowa może być całkiem długa, pod warunkiem, że mutant jest dostatecznie skupiony i nikt ani nic mu nie przeszkodzi;
Wadami: średnie zawroty głowy, rozkojarzenie, chaotyczne myśli, lekkie mdłości, ogólna słabość oraz lekki ból głowy.
Mocy można używać przez 3 posty, jednakże postać musi po tym odpocząć przez 3 posty. Maksymalnie trzy osoby...

Poziom 3 - od 61 do 95%
- wejście w umysł człowieka (pokój z szufladami) - możliwość przeglądania zapisanych wspomnień, czy też innych danych w umyśle człowieka. Nie koniecznie tych o których danym momencie myśli. Eretria podczas takiego głębokiego przeszukiwania umysłu potrzebuje świętego spokoju. Wszelkie zdobyte w ten sposób informacje pojawiają się na skórze formie zagadki lub dosłownie (PS. Zależne od gracza z którego przeszukuje)
- możliwość nawiązania rozmowy telepatycznej z maksymalnie czterema osobami
- stworzenie blokady - która ma na celu ochronę umysłu mutanta przed innymi mutantami, którzy potrafią kontrolować umysły (dotyczy tylko użytkownika); blokada ta jest niepełna, to znaczy, nie blokuje jego umysłu całkowicie, jedynie utrudnia dostęp innym;
- płaszcz telepatyczny - dzięki niemu może maskować swoją obecność przed wykryciem telepatycznym przez innych.
- tworzenia realistycznych iluzji telepatycznych i powodowania, że ludzie doświadczają wydarzeń, które w rzeczywistości nie mają miejsca. To znaczy pojedynczych elementów postrzegania jak np. napis na jakiejś tablicy, przedmiot, zapach czy dźwięk. Czasem nawet kilku z nich... Jednak nigdy całego obrazu....
Wadami mocy: silne zawroty głowy, mdłości, duże rozkojarzenie, chaotyczne myśli, krótkotrwałe drętwienie kończyn, skłonność do uzależnień oraz z czasem istnieje ryzyko wystąpienia schizofrenii.
Mocy można używać przez 4 posty, jednakże postać musi po tym odpocząć przez 1 post.

Poziom 4 - od 95% do 100%
- wszystko z poziomu 3
- blokada może zamiast na użytkownika działać na jedną osobę w pobliżu (10m) Nie jest możliwe tworzenie dwóch barier jednocześnie!

Skutki uboczne nadużywania mocy:


Gdy postać niewystarczająco odpocznie po użyciu telepatii, może wystąpić u niej krótkotrwała depresja i wszelkie negatywne myśli (możliwe są też te samobójcze). Wszystko odbywa się przez kilka wątków (od czterech, do sześciu, w zależności od tego, jak bardzo postać przeforsuje swoja moc).


- Krwawienie z nosa, z uszu, zmęczenie, zawroty głowy, większe zapotrzebowanie na sen i jedzenie.

- Zaburzenia nastroju (zwykle depresyjne), drażliwość, problemy z koncentracją, apatia, natrętne myśli, halucynacje, uczucie oderwania od rzeczywistości, nierealności zdarzeń

- Silne epizody maniakalne i depresyjne, zaburzenia afektu, wybuchy agresji, myśli prześladowcze, silne halucynacje, urojenia, problemy z pamięcią krótkotrwałą, problemy rozróżnieniem przeszłości od teraźniejszości i/lub przyszłości. W przypadku używania mocy w takim stanie istnieje możliwość zagubienia się w cudzych wspomnieniach i niewybudzenia się z transu.

Ciekawostki

- Eretria biegle włada językiem angielskim, chińskim, bułgarskim, rosyjskim, arabskim i tybetańskim.

- Potrafi pilotować helikoptery i jeździć na rowerze.

- Boi się latać. (Z powodu poczucia braku kontroli, ale tylko wtedy, kiedy sama nie pilotuje.)

- Doświadczaną w walce wręcz. Od najmłodszych lat Eretria uczyła się samoobrony i technik ataku w ramach specjalistycznego szkolenia. Dość szybka i zwinna z ostrym refleksem, jest w stanie uniknąć znacznie większego ataku przeciwnika, a także jest precyzyjna w swoich atakach. Ma wytrwały instynkt pod presją, wykazując się umiejętnościami taktycznymi i ucieczkowymi, takimi jak podejmowanie decyzji w ułamku sekundy, aby zapewnić bezpieczeństwo swoje i innych ludzi. Jest dość zaradna, często wykorzystuje przedmioty w swoim otoczeniu i środowisku na swoją korzyść.

- Poza tym biegle posługuje się bronią palną, z których najbardziej zauważalną była jej preferencja wobec karabinu automatycznego M4, w którym wykazała się zaawansowaną wiedzą, gdy była w stanie uzbroić i strzelać. Bez wskazówek.

- Eretria jest utalentowaną artystką, która jest w stanie wykonać szczegółowe szkice własnych tatuaży, korzystając jedynie z pozornej pamięci ejdetycznej.

- Posiada jedno dziecko - córkę Annabeth, ale sądzi, że ta zginęła w czasie ataku na Bractwo.

- Czasem ukrywa swoje tatuaże pod warstwą podkładu...



Grupa krwi: A+     Poziom 85 %
The Gifted
The Gifted
Wiek postaci : 0
Rejestracja : 07/09/2022
Punkty : 488
Liczba postów : 717
https://the-gifted-pbf.forumpl.net/

Eretria Larysa Ohmsford Empty Re: Eretria Larysa Ohmsford

Nie Paź 23, 2022 7:03 pm

Karta zaakceptowana


Wiele wydarzyło się na pierwszej odsłonie The Gifted. Witamy ponownie, Eretria Larysa Ohmsford.
__________________________________________________________________
Za kontynuację gry Twoja postać otrzymuje następujący bonus:

  • +3% do Poziomu Mocy


Procent Mocy: 88%

Grupa krwi: A+
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach