Go down
Ray Kenway
Ray Kenway
Wiek postaci : 0
Rejestracja : 18/02/2023
Punkty : 0
Liczba postów : 1
https://the-gifted-pbf.forumpl.net/

Ray Kenway Empty Ray Kenway

Sob Lut 18, 2023 4:06 pm

Ray Kenway

chincha-the-jaguar-wallpaper.jpg

Informacje

urodzony w Londynie 1983 roku, nie posiada stałego miejsca zamieszkania, przynależy do Niezrzeszonych, piastuje stanowisko bibliotekarza w Seattle (Capitol Hill), wizerunku użycza Beto Malfacini.

Historia

-

Charakter

Jako najstarszy z trójki rodzeństwa, Ray od zawsze pełnił rolę nauczyciela, który twardo stąpał po ziemi i uczył rodzeństwo odróżniać dobro od zła. Z pewnością można go opisać jako opiekuńczego i cierpliwego wobec rodziny i przyjaciół, choć bardzo skrytego i chłodnego w stosunku do obcych. Nie jest szczególnie wylewny w swoich uczuciach, podobnie zresztą jak w słowach. Przez większość czasu jest bardzo zrównoważony w wielu zakresach. Trudno go rozbawić, doprowadzić do złości czy płaczu. Chociaż posiada ciało wojownika, z charakteru znacznie bliżej mu do filozofa.

Brat i siostra są dla niego całym światem i dba o nich jak tylko może. Kiedy młodsi nie mieli dostępu do edukacji, osobiście nauczył ich liczyć oraz czytać, a później także polować i kraść. Czuł się w obowiązku przekazać im wiedzę, która pomoże im przetrwać w okrutnym świecie ludzi. Choć Ray sprawia wrażenie idealnego starszego brata, jest wyjątkowo surowy gdy w grę wchodzi bezpieczeństwo. Nieraz poważnie zranił Ravena, aby ten opamiętał swój narwany charakter i nie robił głupot, przez które mógłby mieć w kłopoty. Ray ma bardzo twarde metody wychowawcze, ponieważ doskonale rozumie, że w przypadku Ravena i jemu podobnym inaczej się nie da.

Niewiele mówi i niewiele działa, jeśli sytuacja tego nie wymaga. Jest mało interesującą postacią, która przez większość czasu pełni rolę milczącego obserwatora. Trzyma się na uboczu, unika tłumów. Typowy samotnik. Wydaje się mało zaangażowany w kontakty z innymi i w świat dookoła niego, jednakże choć często nieobecny w dyskusji - Ray wszystko widzi, słyszy i wszystko rozumie. Prawie nigdy nie traci swojej czujności i na bieżąco analizuje osoby wokół niego. Wykryje niejedno kłamstwo.

Zdenerwowany Ray jest rzadkim widokiem, ponieważ nigdy nie atakuje z błahych powodów, uznając to za zwykłą stratę cennej energii. Potrafi pokazać kły aby wskazać innym ich miejsce w szeregu, ale nie utraci przy tym kontroli nad sobą. Gdy już się jednak wkurzy, potrafi wyładować swoją frustrację na wyjątkowo brutalne ataki, które w jednej chwili mogą skończyć się nawet stałym kalectwem drugiej strony. Jest cichą wodą, która skrywa nieposkromione pokłady gniewu. Nie należy go więc lekceważyć.

Jest niezwykle lojalny w kwestii przyjaźni. Gdy kogoś polubi, potrafi zrobić dla niego wiele i nie stroni od jego towarzystwa. To przed bliskimi okazuje swoją nieco bardziej rozrywkową naturę. Lubi wypić, siłować się (zarówno jako człowiek, jak i jaguar), a także jest otwarty na nowe doświadczenia oraz wyzwania. Chwilami potrafi przypominać swojego młodszego brata, mimo iż na co dzień znacznie się od siebie różnią.

Ray pod postacią kota kojarzony jest głównie jako leniuch wygrzewający się na słońcu, ponieważ mężczyzna często aktywuje swoją mutację, gdy jest sam i czuje się komfortowo. Choć największy i najsilniejszy, wydaje się jednocześnie najbardziej leniwy. To on z trójki rodzeństwa jest najbardziej znany ze swoich dziwacznych pozycji podczas spania. Może dlatego, że najwięcej z nich śpi.


Opis Mocy

IZbR2Sv.png


Zmiennokształntość [Jaguar] - Moc całkowitej lub częściowej przemiany w jaguara. Pozwala użytkownikowi przyjąć nie tylko zwierzęcy wygląd, ale również cechy takie jak zwinność i siłę. Wpływa także na zmysły węchu, słuchu i wzroku w ludzkiej formie. Charakterystycznym znakiem przemiany jest zmiana tęczówek na kolor złota.

Jaguar to zwierzę o zwartej budowie i solidnym umięśnieniu. Ray w tej postaci ma 76 cm w kłębie i długość 2 metrów wliczając ogon. Nogi są znacznie krótsze w porównaniu z kończynami lwa czy tygrysa o podobnej masie ciała, jednak grube i silne. Dzięki nim sprawnie się wspina, czołga i pływa. Ma potężną głowę i wyjątkowo silną szczękę. Dysponuje najsilniejszym wśród kotowatych ugryzieniem. Potrafi wygenerować siłę równą ciężarowi 910 kg. Jest to dwukrotność siły lwa i drugi wynik wśród ssaków, zaraz po hienie cętkowanej. Adaptacja ta pozwala wyrywać kręgi szyjne u krokodyli, a nawet dziurawić skorupy żółwi.

Poziom I: 0% - 24%
Następuje losowa przemiana zaledwie jednej części ciała w atrybut zwierzęcy, np. pojawienie się kłów jak u dzikiego kota, pazurów czy ogona. Stan ten może utrzymywać się do 3 postów. Po tym czasie użytkownik musi odpocząć 5 postów i znieść ból w okolicach, gdzie doszło do przemiany.

Poziom II: 25% - 49%
Możliwość manipulowania przemianą poprzez wybór dowolnej części ciała lub dwóch jego elementów, np. całej głowy, jednej lub dwóch kończyn. Czas trwania zdolności wynosi 4 posty i tyle samo odpoczynku.

Poziom III: 50% - 74%
Coraz lepsze panowanie nad mocą pozwala przemienić połowę swojego ciała. Górną, dolną lub boczną, przybierając w takim przypadku postać pół człowieka - pół dzikiego kota. Zwiększają się odczucia zmysłowe oraz zwinność. Zmienia się układ pokarmowy i użytkownik coraz bardziej przechodzi na pożywienie surowe.
Działanie mocy wynosi 5 postów, a 3 musi odpocząć.

Poziom IV: 75% - 90%
Zaawansowany poziom pozwala w pełni przybrać postać zwierzęcia, skutkując po przekroczeniu limitu poważnymi zaburzeniami świadomości i bólami mięśni oraz kości. Użytkownik ma pełną świadomość przemiany i może sam zadecydować, czy chce przemienić się w całości, czy częściowo (poprzednie poziomy). Użytkownik ma wyczulone zmysły oraz przyspieszony czas reakcji. Jedynie w pełnej formie jaguara ma zwiększoną siłę. W postaci zwierzęcej może być przez 6 postów, zaś 2 poświęcić musi na odpoczynek. W przypadku nadużycia mocy, musi minąć doba, aby móc znów dokonać przemiany (kolejny dzień fabularny).

Poziom V: 91% - 100%
Mistrzowskie osiągnięcie przemiany, pozwala na przemianę w jaguara bez narażania się na bóle stawów po powrocie do ludzkiej postaci. Zwiększona siła, zwinność, węch, słuch, a także przyspieszony czas reakcji - zarówno jako człowiek, jak i kot. Pojawia się instynkt umożliwiający sprawne podejmowanie akcji w sytuacjach stresowych (95% szans na spadnięcie na 4 łapy z dużych wysokości). W postaci zwierzęcej użytkownik może być przez 7 postów, a 2 musi przeznaczyć na odpoczynek.

Zalety:
- Większa sprawność fizyczna niż u przeciętnego człowieka.
- Dobrze rozwinięty zmysł węchu pozwalający rozróżnić woń poszczególnych gatunków, z którymi postać miała wcześniej do czynienia. Po co najmniej kilkudniowym kontakcie z zapachem danej osoby, Ray jest w ją rozróżnić wśród woni innych ludzi.
- Wyczulony zmysł słuchu, pozwalający usłyszeć czyjeś kroki z odległości 4 metrów.
- Naturalny kamuflaż, umożliwiający krycie się w zaroślach. Trudno dostrzegalny dla większości dzikich zwierząt.
- Silne szczęki uzbrojone w ostre kły z naciskiem 105 kgf/cm².

Wady:
- Zmiana formy za każdym razem jest zwiastowana zmianą koloru tęczówek. To daje czas przeciwnikowi na reakcję.
- Przemiana nie obejmuje ubrań użytkownika, co oznacza, iż postać po powrocie do ludzkiej formy jest kompletnie naga (zwykle nie wliczając naszyjnika).
- Jest to jedna z tych mocy, której nie sposób stosować w mieście bez zwracania na siebie uwagi. Jaguary zwykle nie biegają po ulicach Seattle.
- Mogą występować zaburzenia pokarmowe, gdyż organizm przestawia się czasem na pożywienie surowe zwierzęce, odrzucając gotowane/smażone. Na dodatek po spożyciu pokarmu w formie jaguara, Ray nie może się przemienić dopóki go nie strawi lub nie zwróci. Wynika to z faktu posiadania większego żołądka w formie zwierzęcej niż ludzkiej. Zjedzenie 25 kg mięsa i przemiana w człowieka to kiepski pomysł.
- Będąc w postaci zwierzęcej, nie ma możliwości korzystania z mowy ludzkiej i komunikuje się wokalnie poprzez ryki, miauczenie i mruczenie.

Skutki uboczne:
- Osiągnięcie limitu i powrót części ciała lub całego powoduje bóle mięśni, kości i głowy przez pewien czas.
- Mogą wystąpić zaburzenia jednego ze zmysłów: węchu, wzroku lub równowagi.
- Dłuższe przebywanie w zwierzęcej formie może przyczynić się do utraty ludzkiej świadomości, co uniemożliwia ponowną przemianę w człowieka.
- W zwierzęcej formie Ray bywa bardziej terytorialny. Potrafi znaczyć teren i być agresywny w stosunku do dużych zwierząt oraz ludzi wchodzących na jego rewir. Czasem tyczy się to również jego brata i nieuniknione są drobne starcia z kocim rodzeństwem o dominację.

Nadużycia:
- Zanik czucia mięśni i silne bóle stawów.
- Problemy z chodzeniem na dwóch kończynach.
- Problemy żołądkowe.
- Niezależnie od poziomu opanowania, częste doprowadzanie do nadużyć mocy, może skutkować problemami z koncentracją, osobowością i agresją. Żyjąc jak dzikie zwierzę i chcąc się z nim utożsamiać. Do tego mogą dojść zaburzenia mowy.


Ciekawostki

nepHXaf.png

» Czasami bywa ofiarą rasizmu przez ciemniejszy kolor skóry.

» Praktycznie zawsze nosi ozdoby na szyi i nigdy się z nimi nie rozstaje nawet po przemianie.

» Posiada bliznę na nosie widoczną pod postacią człowieka oraz jaguara. Nabył ją podczas jednego z polowań.

» Świetnie opanował sztukę łowów, zarówno jako człowiek, jak i dziki kot. Potrafi własnoręcznie wytworzyć narzędzia, za których pomocą jest w stanie upolować grubą zwierzynę. Potrafi też tworzyć niesamowitą ilość pułapek, które są rozsiane po różnych zakątkach terenów zalesionych - gdy trafisz więc na jego teren, uważaj, gdzie stawiasz nogę.

» Unika przebywania w zamkniętych pomieszczeniach, co czasem skutkuje tym, że woli spać na zewnątrz w deszczu niż wejść do budynku. Wynika to z faktu, że jeszcze jako dziecko był odizolowany od świata przez własnych rodziców.

» Twierdzi, że nie potrafi kochać i kieruje się wyłącznie zwierzęcym instynktem. Postępuje jak większość ojców w świecie zwierząt, traktując partnerów dość przedmiotowo. Bywa zazdrosny, gdy inny "samiec" wykazuje zainteresowanie osobą, z którą Ray spędził intymne chwile bądź po prostu się przyjaźni. Potrafi wtedy pokazać pazury. Nic dziwnego, że najlepiej dogaduje się z kobietami.

» Jak na jaguara przystało - uwielbia wodę i potrafi przebywać w niej bardzo dużo czasu. Świetnie pływa i nurkuje, w ciele zwierzęcia potrafiąc nawet przebyć wodę z jeleniem w pysku.

» Jest terytorialny, choć w przeciwieństwie do Ravena, jeżeli ktoś wtargnie na jego teren i stara się nie rzucać w oczy, Ray potrafi go w miarę tolerować, lecz mimo wszystko zawsze da się poczuć na sobie jego wzrok. Ray ma zwyczaj obserwowania innych z poziomu koron drzew.

» Akceptuje dzieci, ponieważ w jego oczach nie stanowią zagrożenia ani też wartościowego posiłku. Nie oznacza to, że je lubi. Zwyczajnie je toleruje i przez większość czasu udaje, że nie istnieją. Nieraz miał okazję je zaatakować, gdy bawiły się w lesie w chowanego, lecz tego nie zrobił.

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach